Úvod Sortiment Objednávka Magnety na míru Kontakty Obchodní podmínky
  1. Komisní prodej
  2. Vyřízení objednávky
  3. Platební podmínky
  4. Zákazníci se zvláštním režimem
  5. Poštovné a balné
  6. Vrácení peněz
  7. Reklamace zboží
  8. Vaše ochrana
  1. Komisní prodej
    • Nabízíme Vám možnost komisního prodeje. Smlouva o komisním prodeji ke stažení zde. Prosíme o vyplnění a zaslání kopie
      na adresu společnosti. Na základě platné smlouvy o komisním prodeji Vám bude poskytnuta magnetická tabule a dodáno objednané zboží
  2. Vyřízení objednávky
    • objednané zboží odešleme zákazníkovi do 3 pracovních dnů
      po obdržení objednávky
    • v případě, že objednané zboží není již na skladě, bude zákazník obratem informován prostřednictvím své e-mailové adresy
  3. Platební podmínky
    • osobní odběr a zaplacení v sídle společnosti, Na Výsluní 343,
      679 02 Ráječko
    • dobírka a doručení Českou poštou, k ceně zboží je připočítáno poštovné, balné neúčtujeme
    • faktura a doručení Českou poštou, platba bankovním převodem
      - platí jen pro naše zákazníky se zvláštním režimem
  4. Zákazníci se zvláštním režimem
    • zákazníkům se zvláštním režimem (zákazníci odebírající na základě trvalé objednávky, smlouvy o komisním prodeji) poskytujeme individuální množstevní slevy - v případě zájmu nás kontaktujte
  5. Poštovné a balné
    • výše poštovného je závislá na celkové ceně nákupu (po všech slevách) a řídí se následující tabulkou

      Do 2 KgDo 5 KgDo 10 KgDo 15 Kg
      Balík44,- Kč49,- Kč59,- Kč69,- Kč
      Dobírka74,- Kč79,- Kč89,- Kč99,- Kč

    • k cenám poštovného (viz tabulka) připočítáváme na základě Zákona o DPH č.235/2004, § 52 základní sazbu DPH - 19%
    • BALNÉ NEÚČTUJEME
  6. Vrácení peněz
    • na veškeré zakoupené zboží poskytujeme záruku vrácení peněz bez udání důvodů do 14 dnů od převzetí zboží v souladu se zákonem č. 367/2000 Sb.
    • zboží kupující doručí osobně nebo poštou na vlastní náklady na adresu prodejce
    • vrácené zboží musí být v bezvadném stavu, neporušeno a nesmí být porušen případný ochranný obal
    • peníze jsou vraceny pouze za objednané zboží, nikoli za poštovné
  7. Reklamace zboží
    • reklamace jsou vyřizovány podle ustanovení zákona č. 634/1992 Sb. o ochraně spotřebitele a občanského zákoníku, oddíl čtvrtý- Zvláštní ustanovení o prodeji zboží v obchodě
    • reklamaci musí kupující učinit písemně (e-mailem, poštou)
      a v oznámení uvést zjištěné závady
    • k vyřízení reklamace je nutné předložit kopii faktury, doklad
      o zaplacení a dodání zboží, jehož vady jsou reklamovány
    • prodávající se zavazuje informovat zákazníka nejpozději do 5 dnů od obdržení oznámení o reklamace o postupu a vyřízení
  8. Nakládání s osobními daty a jejich ochrana
    • s odesláním vyplněného objednávkového formuláře potvrzujete svůj souhlas s tím, abychom údaje z objednávky využívali na dobu neurčitou výhradně pro svoji potřebu ve smyslu zákona č.101/2000 Sb., o ochraně údajů
    • naše společnost ručí za bezpečnost údajů v informačním systému ve smyslu uvedeného zákona
    • naše společnost považuje veškerá osobní data svých zákazníků za přísně důvěrná a zaručuje se, že neumožní jejich zneužití
      či předání třetí osobě