|
- Komisní prodej
- Vyřízení objednávky
- Platební podmínky
- Zákazníci se zvláštním režimem
- Poštovné a balné
- Vrácení peněz
- Reklamace zboží
- Vaše ochrana
- Komisní prodej
- Nabízíme Vám možnost komisního prodeje. Smlouva o komisním prodeji ke stažení zde.
Prosíme o vyplnění a zaslání kopie
na adresu společnosti. Na základě platné smlouvy o komisním prodeji Vám bude poskytnuta magnetická tabule a dodáno objednané zboží
- Vyřízení objednávky
- objednané zboží odešleme zákazníkovi do 3 pracovních dnů
po obdržení objednávky
- v případě, že objednané zboží není již na skladě, bude zákazník obratem informován prostřednictvím své e-mailové adresy
- Platební podmínky
- osobní odběr a zaplacení v sídle společnosti, Na Výsluní 343,
679 02 Ráječko
- dobírka a doručení Českou poštou, k ceně zboží je připočítáno poštovné, balné neúčtujeme
- faktura a doručení Českou poštou, platba bankovním převodem
- platí jen pro naše zákazníky se zvláštním režimem
- Zákazníci se zvláštním režimem
- zákazníkům se zvláštním režimem (zákazníci odebírající na základě trvalé objednávky, smlouvy o komisním prodeji) poskytujeme individuální množstevní slevy - v případě zájmu nás kontaktujte
- Poštovné a balné
- výše poštovného je závislá na celkové ceně nákupu (po všech slevách) a řídí se následující tabulkou
| Do 2 Kg | Do 5 Kg | Do 10 Kg | Do 15 Kg |
Balík | 44,- Kč | 49,- Kč | 59,- Kč | 69,- Kč |
Dobírka | 74,- Kč | 79,- Kč | 89,- Kč | 99,- Kč |
- k cenám poštovného (viz tabulka) připočítáváme na základě Zákona o DPH č.235/2004, § 52 základní sazbu DPH - 19%
- BALNÉ NEÚČTUJEME
- Vrácení peněz
- na veškeré zakoupené zboží poskytujeme záruku vrácení peněz bez udání důvodů do 14 dnů od převzetí zboží v souladu se zákonem č. 367/2000 Sb.
- zboží kupující doručí osobně nebo poštou na vlastní náklady na adresu prodejce
- vrácené zboží musí být v bezvadném stavu, neporušeno a nesmí být porušen případný ochranný obal
- peníze jsou vraceny pouze za objednané zboží, nikoli za poštovné
- Reklamace zboží
- reklamace jsou vyřizovány podle ustanovení zákona č. 634/1992 Sb. o ochraně spotřebitele a občanského zákoníku, oddíl čtvrtý- Zvláštní ustanovení o prodeji zboží v obchodě
- reklamaci musí kupující učinit písemně (e-mailem, poštou)
a v oznámení uvést zjištěné závady
- k vyřízení reklamace je nutné předložit kopii faktury, doklad
o zaplacení a dodání zboží, jehož vady jsou reklamovány
- prodávající se zavazuje informovat zákazníka nejpozději do 5 dnů od obdržení oznámení o reklamace o postupu a vyřízení
- Nakládání s osobními daty a jejich ochrana
- s odesláním vyplněného objednávkového formuláře potvrzujete svůj souhlas s tím, abychom údaje z objednávky využívali na dobu neurčitou výhradně pro svoji potřebu ve smyslu zákona č.101/2000 Sb., o ochraně údajů
- naše společnost ručí za bezpečnost údajů v informačním systému ve smyslu uvedeného zákona
- naše společnost považuje veškerá osobní data svých zákazníků za přísně důvěrná a zaručuje se, že neumožní jejich zneužití
či předání třetí osobě
|
|